Les Festes de Moros i Cristians de Sagunt obtenen la declaració de Festa d'Interés Turístic Autonòmic
La Generalitat reconeix el valor turístic i cultural d'esta festa que se celebra des de 1989 a Sagunt
La mostra es podrà visitar de manera gratuïta en el Centre Cultural Mario Monreal des d'este dilluns, 9 de desembre, a les 18.30 hores

El Grupo Fotográfico Arse inaugurarà este dilluns, 9 de desembre, a les 18.30 hores l'exposició fotogràfica que arreplega les instantànies preses durant la setmana romana Saguntum in Mare Nostrum, que es va celebrar del 22 al 28 d'abril d'enguany.
La mostra, titulada com l'esmentada setmana cultural, estarà oberta al públic fins al 4 de gener de 2025 en el Centre Cultural Mario Monreal de Sagunt (carrer Roma, 9) i es podrà visitar de manera gratuïta de dilluns a dissabte en horari de 9.00 a 21.00 hores.
Amb esta exposició, el Grupo Fotográfico Arse exhibix una selecció de les fotografies que van prendre els seus membres durant les conferències, presentacions de llibres i recreacions històriques que es van desenvolupar al llarg d'aquella setmana.
Esta activitat forma part de la programació trimestral que ha organitzat la Regidoria de Cultura de l'Ajuntament de Sagunt per a la tardor.
La Generalitat reconeix el valor turístic i cultural d'esta festa que se celebra des de 1989 a Sagunt
Insta el Consell a continuar incrementant la creació de recursos socials i sociosanitaris, garantint una atenció digna, pròxima i de qualitat per a les persones majors
Este premi l'entrega l'Asociación de Educación Ambiental y del Consumidor (ADEAC) i reconeix l'excel·lència ambiental i l'ús sostenible del territori