Acaba la renovació de la gespa artificial del camp de futbol Xulla sobre la base dels criteris FIFA Quality Pro
La inversió municipal dedicada a la millora i el manteniment d'esta instal·lació esportiva suma un total de 238.046 euros (IVA inclòs)
L'autor ha rebut diversos premis per les seues obres narratives i assajos
L'escriptor i assagista Martí Domínguez participarà en el Cicle Diàlegs de Llibres organitzat per les delegacions de Cultura i Arxiu i Biblioteques de Sagunt este dijous a les 19 hores en el Centre Cultural Mario Monreal, l'entrada del qual serà gratuïta fins a completar aforament.
Esta trobada, que es realitzarà en valencià, comptarà amb este autor que té una gran trajectòria en l'àmbit literari, amb obres com Les confidències del comte de Buffon (1997), El secret de Goethe (1999), El retorn de Voltarie (2007) i L’esperit del temps (2019), entre altres.
També compta amb diversos assajos, entre els quals es troben Peiximinuti i Veus de ciència. Este autor ha rebut guardons per les seues obres (Premi Andròmina de narrativa i Premi Joan Crexells de narrativa per Les confesions del comte de Buffon, Premi Internacional de Divulgació Científica Ciutat de Benicarló per Veus de ciència, etcètera).
![]()
La inversió municipal dedicada a la millora i el manteniment d'esta instal·lació esportiva suma un total de 238.046 euros (IVA inclòs)
L'Ajuntament invertix 55.165 euros (IVA inclòs) a través de la SAG per a renovar i ampliar el número d'estos elements decoratius verds
L'Òrgan de Coordinació d'Emergències entre l'Administració i les Empreses de Sagunt prevé riscos laborals i reforça la seguretat