Acaba la renovació de la gespa artificial del camp de futbol Xulla sobre la base dels criteris FIFA Quality Pro
La inversió municipal dedicada a la millora i el manteniment d'esta instal·lació esportiva suma un total de 238.046 euros (IVA inclòs)
La delegació de Turisme de l'Ajuntament de Sagunt ha organitzat esta iniciativa en la qual poden participar residents i visitants fins al 15 d'agost

La regidoria de Turisme de l'Ajuntament de Sagunt ha organitzat el I Concurs de fotografia en línia del Camp de Morvedre, una iniciativa que té com a objectiu dinamitzar la comarca en les xarxes socials per a donar a conéixer d'una manera més àmplia els atractius turístics del Camp de Morvedre. El termini per a participar en el concurs ja està obert fins al 15 d'agost.
Es busca la creació de continguts turístics entre residents i visitants que motiven i inspiren els seguidors a la pràctica turística i es pot participar a través de Facebook i Instagram (@morvedreturismo) amb el hastagh #elmeumorvedre. L'autor o l'autora de la fotografia guanyadora en cada xarxa social serà premiat o premiada amb 100 euros. No obstant això, en la web http://www.morvedreturismo.es/ es poden consultar les bases i premis del concurs de manera més detallada.
La regidora de Turisme, Natalia Antonino, ha animat la ciutadania perquè participe en el I Concurs de fotografia en línia del Camp de Morvedre amb «fotografies dels llocs més emblemàtics de la comarca, centrats en l'àmplia varietat de recursos patrimonials, naturals, gastronòmics o festius que posseïm».
Esta acció de promoció turística s'emmarca dins del Pla de Dinamització i Governança Turística del Camp de Morvedre que gestiona el departament de Turisme, un pla que és finançat pel mateix Ajuntament de Sagunt, la Diputació de València i Turisme Comunitat Valenciana.
La inversió municipal dedicada a la millora i el manteniment d'esta instal·lació esportiva suma un total de 238.046 euros (IVA inclòs)
L'Ajuntament invertix 55.165 euros (IVA inclòs) a través de la SAG per a renovar i ampliar el número d'estos elements decoratius verds
L'Òrgan de Coordinació d'Emergències entre l'Administració i les Empreses de Sagunt prevé riscos laborals i reforça la seguretat