Acaba la renovació de la gespa artificial del camp de futbol Xulla sobre la base dels criteris FIFA Quality Pro
La inversió municipal dedicada a la millora i el manteniment d'esta instal·lació esportiva suma un total de 238.046 euros (IVA inclòs)
Les inspeccions periòdiques que realitza l'empresa Lokímica a càrrec del departament de Sanitat de l'Ajuntament de Sagunt reflectixen que no s'observa activitat larvària en les emmallades o séquies

El Servei de Control de Plagues de l'Ajuntament de Sagunt que realitza l'empresa Lokímica que està a càrrec del departament de Sanitat està tenint uns resultats positius en les inspeccions periòdiques que es realitzen en el terme municipal durant els mesos d'abril i maig.
L'informe, signat l'11 de maig, mostra que tant en el medi natural (séquies i emmallades) com en el mitjà urbà, no s'observa activitat larvària ni presència d'estos insectes adults en les emmallades o les séquies.
La majoria de les emmallades es troben seques i tan sols en algun punt aïllat com la desembocadura del Palància trobem aigua, però fins al moment, no es detecta activitat larvària, segons este informe.
Els focus catalogats s'han inspeccionat i no han presentat cap problema significatiu relacionat amb els mosquits, encara que els tractaments que es realitzen durant tot l'any ara s'han intensificat per la previsió de pluges.

La inversió municipal dedicada a la millora i el manteniment d'esta instal·lació esportiva suma un total de 238.046 euros (IVA inclòs)
L'Ajuntament invertix 55.165 euros (IVA inclòs) a través de la SAG per a renovar i ampliar el número d'estos elements decoratius verds
L'Òrgan de Coordinació d'Emergències entre l'Administració i les Empreses de Sagunt prevé riscos laborals i reforça la seguretat