Acaba la renovació de la gespa artificial del camp de futbol Xulla sobre la base dels criteris FIFA Quality Pro
La inversió municipal dedicada a la millora i el manteniment d'esta instal·lació esportiva suma un total de 238.046 euros (IVA inclòs)
El mural està dedicat al mestre Joaquín Rodrigo, en el mur del Conservatori amb el seu mateix nom

Els artistes locals LIVE + BARS ja han acabat la seua intervenció artística dedicada al mestre Joaquín Rodrigo, en el mur del Conservatori de Sagunt (carrer Llíria).
El Festival Més que Murs està organitzat pel departament de Joventut de l'Ajuntament de Sagunt, en col·laboració amb els departaments de Turisme i Memòria Històrica. A més, les associacions Morvedre Acull, Discamp i Avocam també hi col·laboren. Esta iniciativa es du a terme en diferents espais de la ciutat.

El grafiter, psicòleg i barrionalista, LIVE, declara: «El motiu de pintar al mestre Joaquín Rodrigo era poder fer un sentit homenatge a una figura tan representativa de la cultura i el patrimoni de Sagunt i més, en un mur associat al seu llegat com és el Conservatori que porta el seu nom». A continuació, afig que, li feia especial il·lusió poder pintar en el barri del Raval ja que «és el meu barri i poder continuar portant el color als meus veïns al costat del meu bon amic BARS».
Per a mes informació es pot contactar en el correu electrònic mesquemurs@gmail.com , la pàgina web www.saguntjove.es , el telèfon 96 268 34 39 o l’instagram @mesquemurs_sagunt.

La inversió municipal dedicada a la millora i el manteniment d'esta instal·lació esportiva suma un total de 238.046 euros (IVA inclòs)
L'Ajuntament invertix 55.165 euros (IVA inclòs) a través de la SAG per a renovar i ampliar el número d'estos elements decoratius verds
L'Òrgan de Coordinació d'Emergències entre l'Administració i les Empreses de Sagunt prevé riscos laborals i reforça la seguretat