Acaba la renovació de la gespa artificial del camp de futbol Xulla sobre la base dels criteris FIFA Quality Pro
La inversió municipal dedicada a la millora i el manteniment d'esta instal·lació esportiva suma un total de 238.046 euros (IVA inclòs)
Unes jornades on aprendre sobre l'art a través de diferents activitats. El seu accés és gratuït.

El divendres 21 d'abril comencen les sessions del taller ‘Embolicart’, un espai on els jóvens a partir de 12 anys podran aprendre nous coneixements sobre l'art, i viure noves experiències amb una altra gent de la mateixa edat. Les sessions estaran compostes de tallers, eixides a exposicions, recreacions d'obres i tècniques d'artistes. És necessària la inscripció a través del codi QR del cartell, l'assistència és gratuïta.
Els tallers seran tots els divendres des del 21 d'abril fins a 26 de maig, de 17.30 a 19:30 h en el Casal Jove del Port de Sagunt (C/ Vent de Marinada s/n).
Estes jornades estan organitzades per la regidoria d'Infància i Joventut de l'Ajuntament de Sagunt.
La inversió municipal dedicada a la millora i el manteniment d'esta instal·lació esportiva suma un total de 238.046 euros (IVA inclòs)
L'Ajuntament invertix 55.165 euros (IVA inclòs) a través de la SAG per a renovar i ampliar el número d'estos elements decoratius verds
L'Òrgan de Coordinació d'Emergències entre l'Administració i les Empreses de Sagunt prevé riscos laborals i reforça la seguretat