Les Festes de Moros i Cristians de Sagunt obtenen la declaració de Festa d'Interés Turístic Autonòmic
La Generalitat reconeix el valor turístic i cultural d'esta festa que se celebra des de 1989 a Sagunt
La campanya consistirà en l'oferiment d'una targeta-regal de 25 € per als empleats i empleades dels establiments que s'adherisquen

L'Ajuntament de Sagunt i la Federació de Comerciants de Sagunt (FACOSA), junt amb les associacions de comerç que la integren, el sector de l'hostaleria i els mercats municipals, han dissenyat la campanya ‘En Navidad creamos red’. Esta consistix en l'oferiment a les empreses del teixit empresarial local d'una targeta-regal per import unitari de 25 € perquè estes la puguen regalar als seus empleats i empleades.
Esta targeta es pot utilitzar en qualsevol dels comerços, hostaleria i llocs dels mercats del municipi que s'hagen adherit a la campanya, sent la data límit per a la realització de les compres el 31 de gener de 2025.
Les sol·licituds d'adhesió estan disponibles en la pàgina web de FACOSA i una vegada emplenades, signades i segellades s'enviaran per mail a federacionfacosa@yahoo.es. Vençut el termini, es publicarà el llistat d'establiments participants en la web de FACOSA. El termini per a l'adhesió de comerços i empreses que vulguen participar en la campanya finalitza el 6 de desembre. El període per a canviar les targetes serà del 16 de desembre de 2024 al 31 de gener de 2025.
Finalment, si després de comptabilitzar totes les targetes hi haguera sobrant de diners, este es donarà al Banc d'Aliments de Sagunt. Adherint-se a esta iniciativa social, les empreses participants també contribuïxen amb el seu suport a dinamitzar i incentivar el consum local.
La regidora de Comerç i Mercats, Natalia Antonino, anima les empreses a adherir-se a la campanya, ja que “ajuda a fomentar el comerç de la ciutat perquè de manera col·lectiva sumem esforços a mantindre una ciutat comercial pròxima, sostenible i amb uns productes diferenciats”.
La Generalitat reconeix el valor turístic i cultural d'esta festa que se celebra des de 1989 a Sagunt
Insta el Consell a continuar incrementant la creació de recursos socials i sociosanitaris, garantint una atenció digna, pròxima i de qualitat per a les persones majors
Este premi l'entrega l'Asociación de Educación Ambiental y del Consumidor (ADEAC) i reconeix l'excel·lència ambiental i l'ús sostenible del territori