Les Festes de Moros i Cristians de Sagunt obtenen la declaració de Festa d'Interés Turístic Autonòmic
La Generalitat reconeix el valor turístic i cultural d'esta festa que se celebra des de 1989 a Sagunt

El Centre Cultural Mario Monreal (aula 2) acollirà el pròxim dijous 15 d’octubre, a les 19 hores, la presentació del llibre “Los bosques que llevo dentro”, escrit per Juan Goñi. L’acte forma part de la programació de tardor organitzada per la delegació de Cultura de l’Ajuntament de Sagunt.
El llibre narra, amb relats en primera persona, les experiències personals sobre la naturalesa, sobretot en relació amb els paisatges naturals navarresos.
Juan Goñi (Tafalla, 1968), informàtic de formació, en 2009, després d'un canvi radical en el seu rumb vital, decideix dedicar-se professionalment a mostrar la seua terra i els seus boscos. Des de la seua empresa “Navarra al Natural” organitza eixides de descobriment de la naturalesa, cosa que li espenta a estar en contacte íntim i quasi diari amb els boscos i amb les persones que els estimen, i va deixant en el seu cor sentiments i vivències que d'alguna manera es plasmen en este llibre.
El Centre Mario Monreal, on es realitzarà la presentació, es troba situat al carrer Roma, número 9, Sagunt.

La Generalitat reconeix el valor turístic i cultural d'esta festa que se celebra des de 1989 a Sagunt
Insta el Consell a continuar incrementant la creació de recursos socials i sociosanitaris, garantint una atenció digna, pròxima i de qualitat per a les persones majors
Este premi l'entrega l'Asociación de Educación Ambiental y del Consumidor (ADEAC) i reconeix l'excel·lència ambiental i l'ús sostenible del territori